Witam wszystkich na moim blogu! Kot książkowy to swego rodzaju pierwsze drzwi, w które może zapukać osoba szukająca mnie w sieci. Drugie prowadzą do bloga prywatnego, zarezerwowanego dla osób, które znam i lubię. Traktuję go bowiem jak dom, do którego nie zaprasza się pierwszego lepszego człowieka z ulicy. Jak widać, nie zależy mi na lajkach, wyświetleniach czy fanach. Gdyby tak było, otworzyłabym blog główny.

Jeśli znajdziecie tu opinie o produktach, będzie to oznaczać, że daną rzecz polecam, bo sama jej używam. Lub przeciwnie, nie sprawdziła się. Gdy pojawi się opis miejsca - byłam w nim i podobało mi się (lub nie). Na blogu będą też recenzje książek. Skąd pomysł? Bezskutecznie szukałam informacji o kilku książkach, które zamierzałam kupić, więc... stwierdziłam, że je kupię i sama napiszę recenzję. A co! A skoro na stary blog z recenzjami (filmów) nie mogę się dostać, bo zapomniałam hasła, będę wrzucać je tutaj. Ot i cała historyja.

sobota, 24 grudnia 2011

Funny Christmas Cartoon

6 komentarzy:

  1. Mam do Ciebie gorącą prośbę.Chciałbym umieścić na moim blogu translator językowy (tłumacz google),taki jak masz na swojej stronce.Czy była byś tak miła i opisała byś mi skąd to wzięłaś jak to zrobiłaś,aby wstawić.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!

    Sprawa nie jest trudna, a sposoby są co najmniej dwa.

    Pierwszy: wchodzisz w "Projekt", klikasz w pierwszy lepszy "Dodaj gadżet", wybierasz "Więcej gadżetów", szukasz sobie z listy (jest tylko kilka translatorów, wybór nieduży), dodajesz i masz. Kwestia tylko w którym miejscu bloga go umieścisz :)))

    Drugi: wyszukujesz w Google. Wystarczy wpisać "translate Google", pierwszy powinien Ci wyskoczyć "Tłumacz Google", w którym interesują Cię "Narzędzia". Klikasz właśnie na nie i dostajesz się na stronę. Myślę, że w zupełności wystarczy, kiedy skopiujesz ten kod, który jest tam podany w punkcie 4. Następnie wracasz na swój blog, "Projekt", "Dodaj gadżet", wybierasz z listy HTML/java script, klikasz krzyżyk, wklejasz kod w miejsce, które wyskoczy. Tyle, możesz dać jakiś tytuł, albo i nie. No i "zapisz".

    Sama miałam spory problem z dodawaniem tutaj czegokolwiek, więc napisałam to tak, żeby było jak najbardziej zrozumiale.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Рассмешила! У меня муж любит гольф, надо ему показать!

    OdpowiedzUsuń
  4. Чтобы только ему не захотелось сделать что-то похоже ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, Ken.G.

      Your excellent shot enhances charm still more.
      It is very sweet scene.

      I thank for your kindness.
      
    I wish You all the best. ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am pleased to welcome You to my blog.

      "It is very sweet scene". - but not the last scene, is it? :)))

      Usuń