Witam wszystkich na moim blogu! Kuferek na strychu stanowi swego rodzaju pierwsze drzwi, w które może zapukać osoba szukająca mnie w sieci. Drugie prowadzą do bloga prywatnego, zarezerwowanego dla osób, które znam i lubię - traktuję go bowiem jak dom, do którego nie zaprasza się pierwszego lepszego człowieka z ulicy.

Jak widać, nie zależy mi na ilości wyświetleń i tysiącach anonimowych fanów. Gdyby tak było, otworzyłabym blog główny. Piszę dla przyjemności, nie dla statystyk :) Jeśli znajdziecie tu bezczelną reklamę, będzie to oznaczać, że produkt polecam, bo sama go używam. Jeśli opiszę jakieś miejsce - byłam tam i podobało mi się. Jeśli wkleję jakiś obrazek czy tekst - mam taką ochotę ;)

niedziela, 15 stycznia 2012

Funny animals





4 komentarze:

  1. Hello, Ken.G.

      Even more severe in winter, but.
      Your work is embraced in your gentleness.

      Thank you for the warmth of your heart.

      The prayer for all peace.   
    Have a good weekend. From Japan ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  2. http://dziendobry.tvn.pl/video/nie-chce-byc-chuda-jak-patyk-jak-zdrowo-przytyc,109,newest,35739.html
    Może cię zainteresuje, w korespondencji z panią dietetyczka (tą od mojej diety) napomknęłam, że powinna się też zająć tymi, którzy chcieli by przytyć. Voila

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz! Powinno być jakieś informacje, że coś nowego się pojawiło - tak jak na Onecie, bo tak to dopiero znajdę komentarz przez przypadek :)))

    Dziękuję bardzo za informację. Może dzięki tym informacjom uda mi się coś w końcu przytyć. I nie zgubić od razu.

    OdpowiedzUsuń