Witam wszystkich na moim blogu! Kuferek na strychu stanowi swego rodzaju pierwsze drzwi, w które może zapukać osoba szukająca mnie w sieci. Drugie prowadzą do bloga prywatnego, zarezerwowanego dla osób, które znam i lubię - traktuję go bowiem jak dom, do którego nie zaprasza się pierwszego lepszego człowieka z ulicy.

Jak widać, nie zależy mi na ilości wyświetleń i tysiącach anonimowych fanów. Gdyby tak było, otworzyłabym blog główny. Piszę dla przyjemności, nie dla statystyk :) Jeśli znajdziecie tu bezczelną reklamę, będzie to oznaczać, że produkt polecam, bo sama go używam. Jeśli opiszę jakieś miejsce - byłam tam i podobało mi się. Jeśli wkleję jakiś obrazek czy tekst - mam taką ochotę ;)

poniedziałek, 31 grudnia 2012

2012/2013

Bawcie się dobrze, ale z umiarem. Bo, pamiętajcie, dziś wesoło i hucznie w grupie, a jutro trzeba będzie cierpieć w samotności ;)

6 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku !
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Ci, by 2013 był pełen miłości i szczęścia :)))

      Usuń
  2. Jasne jak slonce, ze cierpi sie zawsze w samotnosci...no moze kot pomruczy, jak go masz /smiech/
    Wszystkiego co dobre i piekne w Nowym Roku i nie tylko...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, dużo zdrowia i samych radości w życiu :)))

      Usuń
  3. Hahaha! This picture is SOOOOOO funny it made me laugh out loud!! Happy New Year, my friend - this is the best laugh I've had yet in 2013!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It means You've got nice and funny beginning of 2013. I'm very glad about it :)))

      Usuń