Witam wszystkich na moim blogu! Kot książkowy to swego rodzaju pierwsze drzwi, w które może zapukać osoba szukająca mnie w sieci. Drugie prowadzą do bloga prywatnego, zarezerwowanego dla osób, które znam i lubię. Traktuję go bowiem jak dom, do którego nie zaprasza się pierwszego lepszego człowieka z ulicy. Jak widać, nie zależy mi na lajkach, wyświetleniach czy fanach. Gdyby tak było, otworzyłabym blog główny.

Jeśli znajdziecie tu opinie o produktach, będzie to oznaczać, że daną rzecz polecam, bo sama jej używam. Lub przeciwnie, nie sprawdziła się. Gdy pojawi się opis miejsca - byłam w nim i podobało mi się (lub nie). Na blogu będą też recenzje książek. Skąd pomysł? Bezskutecznie szukałam informacji o kilku książkach, które zamierzałam kupić, więc... stwierdziłam, że je kupię i sama napiszę recenzję. A co! A skoro na stary blog z recenzjami (filmów) nie mogę się dostać, bo zapomniałam hasła, będę wrzucać je tutaj. Ot i cała historyja.

niedziela, 18 sierpnia 2013

I znów dałam się skusić...

Dałam się jednak skusić i dołączyłam do kosmetycznej rozdawajki na niedawno poznanym blogu sympatycznej parki, która zwiedziła już kawał świata. Do tego piszą o tym w fajny, przystępny i dowcipny sposób. Jeśli ktoś lubi poznawanie ciekawych miejsc przez bloga, gorąco zachęcam do odwiedzenia ich strony. Warto do nich zajrzeć bez względu na to czy rozdają cokolwiek, czy nie, bo to naprawdę sympatyczny i interesujący blog.

Pozwoliłam sobie na skopiowanie obrazka z ich strony.



Arabia Saudyjska oczami Polaka

8 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo gorąco dziękujemy za tak miła laurkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna laurka, po prostu szczera opinia :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Tym bardziej nam miło i jeszcze raz dziękujemy :)

      Usuń
  2. Szkoda, że nie podajesz adresu tego bloga! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym dole notki jest link do bloga :)

      Pozdrawiam również!

      Usuń

  3. Arabia Saudyjska oczami Polaka
    No tak.... ślepa jestem, a może po prostu zapomniałam jak działa internet...;/
    Dzięki, że o mnie pamiętasz...:)
    CO u Ciebie słychać? Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam pamiętam :))) U mnie wszystko w porządku, choć jestem zawalona pracą po same uszy. Ale co zrobić, trzeba mknąć do przodu.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń