Witam wszystkich na moim blogu! Kuferek na strychu stanowi swego rodzaju pierwsze drzwi, w które może zapukać osoba szukająca mnie w sieci. Drugie prowadzą do bloga prywatnego, zarezerwowanego dla osób, które znam i lubię - traktuję go bowiem jak dom, do którego nie zaprasza się pierwszego lepszego człowieka z ulicy.

Jak widać, nie zależy mi na ilości wyświetleń i tysiącach anonimowych fanów. Gdyby tak było, otworzyłabym blog główny. Piszę dla przyjemności, nie dla statystyk :) Jeśli znajdziecie tu bezczelną reklamę, będzie to oznaczać, że produkt polecam, bo sama go używam. Jeśli opiszę jakieś miejsce - byłam tam i podobało mi się. Jeśli wkleję jakiś obrazek czy tekst - mam taką ochotę ;)

czwartek, 25 czerwca 2015

Konkurs u Mamy Ammara!


Mama Ammara organizuje u siebie kolejną rozdawajkę kosmetyczną. Gorąco polecam odwiedzenie jej bloga - bez względu na to, czy akurat ma jakiś konkurs, czy nie - bo to po prostu bardzo sympatyczna, ciepła osoba :)

4 komentarze: